خصوصیات اصلی

  • بهبود توان فیزیکی
  • بهبود عملکرد جنسی
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت قلب و عروق
  • افزایش توده عضلانی بدن
توضیحات مختصر:
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • کمک به درمان ناتوانی جنسی در مردان به ویژه ناتوانی در نعوظ
  • کمک به سلامت قلب و عروق

 

قیمت

 

مواد اولیه مکمل پیکادیلی از کجا تامین می شود؟

شرکت نوین طب نوبخت با تولید مکمل های غذایی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت از شرکت رابینسون فارما (Robinson Pharma, Inc.) آمریکا سعی در ارتقا سلامت افراد جامعه دارد.

لابراتوار رابینسون فارما ،یکى از معتبرترین و مجهزترین تولیدکننده های مکملهاى غذایى و دارویى در امریکا و دارای گواهینامه های کیفی متعدد می باشد که از آنها می توان به گواهینامه GMP اشاره کرد. تعدد گواهینامه های بین المللی شرکت رابینسون فارما نشان دهنده حضور متخصصین کارآزموده و تجهیزات پیشرفته تولید می باشد.

 

ال-آرژنین

آرژنین یک اسید آمینه ضروری شرایطی است.این اسید آمینه در مواد غذایی غنی از اسید آمینه شامل غذاهای گیاهی و حیوانی وجود دارد.آرژنین عملکرد های بسیار متنوعی برا ورزشکاران دارد. در تنظیم سنتز پروتئین عضلات می تواند نقش مهمی را ایفا کند، علاوه بر این آرژنین پیش ساز نیتریت اکساید(یک وازودیلاتور ) بوده که موجب افزایش گردش خون می شود و برای جذب کراتین نیز در عضلات بسیار مهم است.آرژنین میتواند آمونیاک را از خون دفع کند که برای ریکاوری از تمرینات سخت بسیار مهم و سودمند است.در نهایت،آرژنین می تواند هورمون رشد را تحریک و بازیابی پس از فعالیت های ورزشی را بهبود بخشد.انتظار می رود مصرف مکمل آرژنین بتواند پاسخ خوبی نسبت به تمرینات سخت داشته باشد، مصرف مکمل آرژنین با فراهمی نیتریک اکساید باعث افزایش جریان خون می شود و بازیابی مورد نیاز بافت ها و سلول های آسیب دیده ناشی از تمرین از طریق اکسیژن رسانی و مواد مغذی فراهم می کند.

 

سیستم ایمنی بدن و آرژنین:

آرژنین باعث خنثی شدن رادیکال های آزاد شده و با این عمل از روند تخریب پوست و اندام ها می کاهد و از طرفی دیگر باعث تقویت سیستم ایمنی و افزایش استقامت بدنی نیز می گردد. استفاده از مکمل های آرژنین در هنگام سرماخوردگی و یا در زمان هایی که تحت استرس هستید کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

کمک به درمان ناتوانی جنسی در مردان به ویژه ناتوانی در نعوظ:

همان طور که اشاره شد آرژنین سبب افزایش خون رسانی به اندام های بدن می شود و مصرف مکمل های آن باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی و بهبود وضعیت نعوظ می گردد، از اینرو برای مردانی که با مشکلاتی از قبیل اختلال نعوظ مواجه هستند می تواند مفید واقع شود.

 

قلب و آرژنین:

یکی از وظایف کلیدی آرژنین تولید اکسید نیتریک در بدن است، اکسید نیتریک کمک می کند تا خاصیت ارتجاعی رگ ها بیشتر و خون بهتر و راحتر در رگها جریان یابد و بسیاری از پزشکان مکمل های آرژنین را برای کمک به درمان بعضی از بیماری های قلبی و عروقی تجویز می کنند. آرژنین باعث خون رسانی بهتر به اندام ها از جمله قلب می گردد و برای بیمارانی که دچار گرفتگی رگ ها و یا فشار خون بالا می باشند مفید است.

 

چه افرادی  باید آرژنین مصرف کنند ؟

 

جمعیت افرادی که نیازمند دریافت آرژنین هستند روز به روز در حال افزایش می‌باشد که از این افراد می‌توان به کودکان، نوزادن، ورزشکاران، افراد چاق و دارای اضافه وزن و همچنین افراد مسن اشاره کرد. آرژنین همچنین برای ورزشکارانی که تمرینات سخت و شدیدی نیز دارند مفید می‌باشد.مصرف آرژنین می‌تواند باعث بهبود سیستم ایمنی بدن شود که  ورزشکاران می‌تواند سخت تر تمرینات خود را ادامه دهد و احتمال ابتلا به بیماری‌های ناشی‌ از فعالیت‌های بدنی بیش از حد نیز بسیار کاهش می‌یابد. افرادی که دچار آسیب دیدگی هستند نیز می توانند از فواید مکملهای حاوی آرژنین بهره مند گردند زیرا کمبود آرژنین در بدن زمانی که برای ترمیم جراحت نیاز است را افزایش می دهد.

 

 

مقدار مصرفی مجاز آرژنین چقدر است ؟

 

افرادی که دارای مشکلات قلبی یا رومی هستند قبل از مصرف آرژنین می‌بایست با پزشک خود مشورت کنند. آرژنین هم همانند دیگر آمینواسیدها نیز ممکن است بیش از اندازه مصرف شود. طبیعتاً مصرف بیش از اندازه آرژنین میتواند دارای عوارض جانبی نظیر اسهال، ضعف ، سردرد و حالت تعوع باشد. هنوز دوز ثابت و مشخصی‌ برای آرژنین مشخص نشده است و بر اساس شرایط نوع استفاده از آن میتواند چیزی بین ۴۰۰-۶۰۰۰ میلی‌گرم تغییر داشته باشد. همانند دارو و مکمل های دیگر شما میتوانید در هفته اول از مصرف دوز‌های کمتر شروع کنید و ببینید که مزایا و عوارض جانبی آن بر روی بدن شما چطور می‌باشد. سپس درصورت عدم وجود مشکل و حساسیت و مشاده عوارض جانبی به مرور زمان دوز‌های مصرفی خود را افزایش دهید تا به جایی برسید که بیشترین مزایا و کمترین عوارض جانبی را دریافت کنید. در طول زمان شما دیگر به خوبی‌ خواهید فهمید که دوز مناسب برای شما چه میزان می‌باشد.

مقدار مصرف

روزانه دو تا چهار قرص ترجیحاً همراه با غذا مصرف شود.

 

موارد احتیاط

مصرف این مکمل برای افرادی که بیماری خاصی دارند، به طور مثال بیماران دیابتی‌، عارضه‌های کلیوی و یا اگر باردار هستید حتما زیر نظر پزشک مکمل مولتی ویتامین را مصرف کنید همینطور اگر دچار حساسیت دارویی و یا غذایی هستید این مکمل را با احتیاط مصرف کنید.

تداخلات دارویی

از مصرف همزمان این مکمل با برخی دارو ها باید خودداری کنید به طور مثال: داروها و مواد حاوی منیزیوم ،آلوپورینول، فلوروکینولونها، تتراسیکلینها، ایزونیازید، فنوتیازینها، کینیدین برخی از این دارو ها روند جذب مکمل راه کاهش می دهند که از مصرف همزمان این قبیل داروها و مکمل مولتی ویتامین خودداری کنید.

عوارض جانبی

پس از مصرف انواع مولتی ویتامین، در صورت مشاهده علائم واکنش آلرژیک مانند کهیر، مشکل تنفسی، تورم صورت، لب‌ها، زبان یا گلو حتما به پزشک اطلاع دهید. اگر مکمل مولتی ویتامین‌ طبق دستور اصلی خود محصول  مصرف شود ، عوارض جانبی جدی ایجاد نمی‌کند. اما عوارض جانبی شایع آن‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ناراحتی معده ،سردرد، احساس طعم غیرمعمول یا ناخوشایند در دهان، درد قفسه سینه

 

شرایط نگهداری

در جای خشک و دور از نور و دور از دسترس اطفال قرار دهید و در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

میزان موجود در دو قرص پیکادیلیارزش روزانه (%) میزان موجود در دو قرصارزش روزانه (%)
ویتامین C۶۰ میلی گرم۶۷%ویتامین B12۲.۵ میکروگرم۱۰۴%
ویتامین E۱۲ میلی گرم۸۰%بیوتین۳۰ میکروگرم۱۰۰%
ویتامین K1۶۴ میکروگرم۵۳%پانتوتنیک اسید۵.۶ میلی گرم۱۱۲%
ویتامین B1۹۰۰ میکروگرم۷۵%کلسیم۳۳۰ میلی گرم۲۵%
ویتامین B2۱.۲۸ میلی گرم۹۸%آهن۱۲ میلی گرم۶۷%
ویتامین B3۸ میلی گرم۵۰%منیزیوم۸۵ میلی گرم۲۰%
ویتامین B6۱.۲ میلی گرم۷۱%زینک۹ میلی گرم۸۲%
فولات۵۰۰ میکروگرم (۳۰۰ میکروگرم به صورت فولیک اسید)۱۲۵%سلنیوم۴۰ میکرو گرم۷۳%